آموزش رباتیک مبتدی
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

 در صورت درخواست مشاوره ، ما به آنها در حل مشکلات کمک می کنیم و به س پاسخ می دهیم. آموزش رباتیک مبتدی گاهی اوقات ما به عنوان کاتالیزور برای یافتن اشتباه عمل می کنیم - ما سعی می کنیم ایده ای را مطرح کنیم که دانش آموزان برای آزمایش موثرتر رفتار ربات خود باید در محیط تغییر دهند.

ساختگرایی 2010 ، پاریس 4 یا به آنها کمک کنید تا کدهایی را که از دیدگاه های مختلف ساخته اند بخوانند. گاهی اوقات ما همچنین به دانش آموزان کمک می کنیم تا تصمیم بگیرند مدل آنها باید چه کار کند و آیا امکان ایجاد چنین رباتی با استفاده از این کیت خاص وجود دارد. ما مشارکت و گفتگوی بین دانش آموزان و ما را تشویق می کنیم.

 اگر تیمی از انجام وظیفه خوشتان نیاید ، اما ایده متفاوتی را پیشنهاد کند که با مدل رباتیک چه کار کند ، آموزش رباتیک مبتدی می تواند ایده خود را اجرا کند. با این حال ، ما می پرسیم که آنها چه کار می کنند و چرا ، چگونه با یادگیری آنها در زمینه رباتیک ارتباط دارد یا چگونه می توان از آن در مدرسه در محیط کلاس درس استفاده کرد. به گروهی از دانش آموزان پیشنهاد شد که یک بازیکن گلف را برنامه ریزی کنند.

در ابتدا ، آنها برنامه های نمایشی را در بخش محیط برنامه نویسی کاوش کرده اند. ایده حرکت ربات در بازوی آنها به آنها الهام بخش است تا ماهیگیر را برنامه ریزی کنند - این می تواند بعد از فشار دادن سنسور ، میله ماهیگیری را بچرخاند. در حین کار با مجموعه ، فعالیتهای با ساختار کمتر را انتخاب کردیم. آموزش رباتیک مبتدی برای کودکان کوچکتر از کیت NXT طراحی شده است و در مقایسه با ساده سازی های زیادی وجود دارد:

 توصیه سن 8+ brick آجر قابل برنامه ریزی  سه موتور  چهار نوع حسگر (صدا ، نور ، اولتراسونیکربا جزئیات بیشتر.: پروژه قلعه شبح انگیز و روباتیک خلاق پس از اتمام فعالیت ها با مدل های زمین بازی ، پروژه بزرگ جدیدی را آموزش رباتیک مبتدی معرفی کردیم که شامل هر چهار کیت و هفت دانش آموز است که با هم به عنوان یک تیم کار می کنند. ما این فعالیت را با بحث آغاز کردیم و اصول روباتیک خلاق را برای همه معرفی کردیم که توسط گروه مهد کودک MIT مادام العمر پیشنهاد شده است (راسک و همکاران ، 2008):  تمرکز بر موضوع ،  ترکیب هنر و مهندسی ،  حمایت از قصه گویی ، برپایی نمایشگاه ها دو سطح مختلف ایرانیان سایبر برای استفاده از این اصول وجود دارد:

(1)   دانش آموزان ما زبان آموزان هستند و باید روباتیک را مانند سایر زبان آموزان تجربه کنند ، بنابراین ما آنها را تشویق می کنیم تا هر جنبه ای از طراحی ، ساخت ، برنامه نویسی خود را تجربه کنند. (2) دانش آموزان ما معلمان پیش از خدمت هستند و باید آنچه را که با کیت روباتیک انجام می دهند در دیدگاه معلم نشان دهند. موضوع دانش آموزان در مورد دو موضوعی که ارائه کرده ایم بحث کردند:

(2)   خانه هوشمند و قلعه شبح وار. بحث آنها بر روی کیت روباتیک متمرکز بود - امکان سنجی و محدودیت های زبان برنامه نویسی. آنها علیه پروژه خانه هوشمند استدلال کردند: "این کیت هوشمند نیست. آموزش رباتیک مبتدی  من حتی نمی توانم یک عبارت IF را کدگذاری کنم.

(3)   ساختن چیزی که حرکت می کند ، صداها را راحت تر می کند." این بیانیه کل گروه را متقاعد کرد که پروژه قلعه را بر عهده بگیرند. این مدرس به عنوان هم تیمی ناظر عمل می کرد و به دانش آموزان کمک می کرد تا نقشه ایده های خود را ترسیم کنند در حالی که آنها در حال طوفان مغزی و ایده های مدلهای فردی بودند.

(4)   پس از بازبینی کوتاه نقشه ، گروه متوجه شد که ساخت و برنامه ریزی برخی از آنها از طریق امکان پذیر نیست. آنها چهار مورد را انتخاب کردند که ساخت آنها ممکن به نظر می رسید و به این ایده رسیدند که قلعه در واقع یک جاذبه پارک تفریحی است. ما در این دوره نمونه هایی از مدل های از پیش ساخته شده را در اختیار دانش آموزان قرار ندادیم ، اگرچه ما آموزش رباتیک مبتدی تصور می کنیم که مفید خواهد بود.

ساختگرایی 2010 ، پاریس 6 شکل 5. مدلهای قلعه شبح وار: تونل ، اسکلت ، هیولای پرنده ، دوش با توپ کاغذی طراحی هنری و مدلهای LEGO ما از گروه خواسته ایم لیستی از منابع مورد نیاز خود را تنظیم کنند ، ما اشاره کردیم که ما حتی می تواند مواد هنری را برای تزئینات به آموزش رباتیک مبتدی ارمغان بیاورد

. آنها مقوا ، رنگ ، کاغذ ، قیچی و سایر مواد را درخواست کردند

 




:: برچسب‌ها: آموزش رباتیک مبتدی ,
:: بازدید از این مطلب : 508
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 مهر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: